Problemy w zarządzaniu serwisem
2 grudnia, 2019
http://www.moneybright.co.uk/
Nowoczesne zarządzania na każdą kieszeń
21 stycznia, 2020

Sugerowanie „trasy” i „pracownika” może chochlik wkradł się właśnie tutaj…

city map with Pin Pointers 3d rendering image

Jeśli do swoich klientów chcesz docierać na czas, spełniać ich oczekiwania i przy tym nie chcesz niepotrzebnie trwonić swoich pieniędzy i cennego czasu nie powinieneś…ręcznie planować tras i spotkań swoich pracowników z klientami. Wyeliminowanie błędów w trasie pracowników to nie tylko zadowolony klient, ale również spełniony pracownik terenowy, którego satysfakcja może być wartością dodaną stosowanych najnowszych narzędzi, na miarę XXI wieku.

Owocne spotkania to nasz cel

Sam dobrze wiesz, jak trudno jest dobrze zaplanować trasy dla swoich pracowników mobilnych, którzy nie tylko powinni odbyć jak największą liczbę spotkań z klientami i dodatkowo powinny być one jak najbardziej efektywne. Często w pracy spotykamy się z koniecznością zmiany wcześniej zaplanowanych tras z powodu problemów, które mogą wystąpić w ciągu dnia. Odwołanie spotkania, albo dodatkowe pilne zlecenie, awaria samochody czy choroba pracownika, to chleb powszedni pracowników terenowych. Nie umiemy jeszcze wszystkiego przewidzieć. Na szczęście mamy wypracowane metody, które potrafią rozwiązać nagłe niespodzianki w planie dnia. Oprogramowanie dla serwisu Fieldworker pozwoli optymalnie zarządzać pracownikami mobilnymi.

Zaplanuj satysfakcję klienta

Dzięki Fieldworker można to wszystko ze sobą pogodzić, a aplikacja okaże się niezbędna do planowania tras pracowników mobilnych i spotkań z klientami. Pozwoli również na wyeliminowanie spotkań pracowników z klientami, z którymi od samego początku nie poczuli do siebie biznesowej mięty. Pamiętaj, że stali klienci są przyzwyczajeni do swoich stałych przedstawicieli firmy. Sami znamy to z własnego doświadczenia. W końcu nikt inny, jak nasz stomatolog, nie naprawi naszego uśmiechu, a najlepsze bukiety robi nasza ulubiona kwiaciarka. Nie chcemy nikogo innego.  Zbudowane relacje pomiędzy klientem, a pracownikiem firmy, to najważniejszy filar każdego biznesu.

Twoje wyniki poszybują w górę

Większa efektywność zespołu to marzenie każdego kierownika, a zadowoleni klienci to najlepsza wizytówka firmy. Imponujące wskaźniki i strzelające w górę wykresy to cel, który potrafi spędzać sen z powiek. A gdyby tak zabrać całą frustrację za pomocą czarodziejskiej różdżki? Nie jesteśmy jednak w bajce, choć aplikacja stworzona przez najlepszych programistów, którzy dodatkowo są praktykami znającymi problemy związane z układaniem efektywnej trasy, może nas wprowadzić do świata rozwiązań, nieznanych do tej pory. Program do prowadzenia serwisu poprawi wyniki i satysfakcję pracowników terenowych i klientów korzystających z twojej obsługi serwisu.

Badania nie pozostawiają złudzeń

Badania przeprowadzone w USA dowiodły, że satysfakcja klientów korzystających z usług firm stosujących oprogramowania do optymalizowania tras, jest większa o 65%, od klientów korzystających z innych firm, które nadal ręcznie planują pracę swojego zespołu.