Dzięki aplikacji Fieldworker zawsze pamiętasz o podpisanych kontraktach i pojawiasz się u klienta dokładnie wtedy, gdy tego oczekuje. Przeglądasz kalendarz cyklicznych zleceń i rezerwujesz czas oraz materiały potrzebne do wykonania zadania.
Przeglądasz historię zakończonych zleceń w postaci raportów, potwierdzeń i zdjęć. Zawsze jesteś przygotowany do rozmowy o działaniach prowadzonych w danym miejscu.
Minimalizujesz formalności w kontakcie ze stałymi klientami i skracasz czas realizacji powtórnych zleceń. Przeglądasz notatki wszystkich pracowników mobilnych i wykazujesz się wiedzą o zrealizowanych zleceniach
Fieldworker sprawił, że aroganccy klienci stali się o wiele milsi dla naszych pracowników. Serwisanci mogą popisać się wiedzą o wcześniej zrealizowanych zleceniach, a klientom bardzo to schlebia.
Moja praca opiera się na świadczeniu cyklicznych usług u stałych klientów. Dzięki Fieldworker nie mylą mi się terminy ani miejsca. Nie muszę już przekopywać terminarza, aby znaleźć namiary na wszystkie zlecenia.
Wdrożenie aplikacji Fieldworker to wielka ulga przede wszystkich dla naszego dyspozytora. Nie musi już wciskać zapomnianych zadań w bieżący kalendarz. Zlecenia cykliczne zyskały status pierwszeństwa.