FAQ - Najczęściej zadawane pytania

1Jakie platformy wspiera fieldworker?
Android – Telefony z systemem minimum 4.2
2Nie wiem jak korzystać z aplikacji.
Nie ma problemu. Umów się z naszym przedstawicielem na prezentację online. W zależności od ilości pytań trwa ona około 30-40 min. Podczas webinaru poznasz wszystkie funkcjonalności aplikacji tak aby Twoja późniejsza praca była bardziej efektywna.
3Jak zaimportować moją listę klientów?
Przejdź do zakładki kontrahenci a następnie kliknij w przycisk IMPORT. Znajdziesz tam przykładowy plik do importu oraz instrukcję jak to wykonać. Pamiętaj iż plik powinien posiadać kolumny rozdzielane średnikiem „ ; ”
4Z jakimi aplikacjami integruje się Fieldworker?
Wszystkie platformy posiadające możliwość tworzenia modułów oraz wtyczek. Nie wiesz czy Twoje oprogramowanie można zintegrować? Napisz do nas a na pewno pomożemy.
5W jakim celu muszę podać adres email?
Adres email jest niezbędny do procesu rejestracji i aktywacji konta. Na adres wysyłamy jedynie istotne informacje odnośnie Twojego konta, oraz o wdrażanych nowych funkcjonalnościach.
6Czy otrzymam Fakturę VAT?
Tak. Automatycznie po opłaceniu konta system w przeciągu max 1h wygeneruje dla Ciebie fakturę VAT, która możesz pobrać i wydrukować.
7Jak mogę zrezygnować/ usunąć swoje konto?
W celu usunięcia swojego konta napisz do nas maila na info@fieldworker.pl a my to zrobimy za Ciebie. Po wszystkim otrzymasz potwierdzenie zwrotne. Miło nam będzie jak podasz powód rezygnacji co pozwoli nam sprawdzić co robimy nie tak.