Dzięki aplikacji Fieldworker możesz łatwo i skutecznie zarządzać pracą w terenie i obsługą serwisu. Oszczędzasz swoje pieniądze, czas pracowników i klientów. Wydajność i zyski poszybują w górą, a satysfakcja pracowników i klientów, będzie najlepszym potwierdzeniem, że opłacało się zainwestować w nowoczesne oprogramowanie dla serwisu.
Nie kupuj kota w worku
Prosty program do obsługi serwisu możesz wypróbować, razem ze swoim zespołem, przez 14 dni za darmo. Przekonaj się jakie jest proste zarządzanie pracownikami mobilnymi. Narzędzie, nad którym pracowali najlepsi eksperci z dziedziny aplikacji mobilnych i internetowych, oraz handlowcy i serwisanci, którzy od lat pracują i działają w terenie, wspólnie stworzyli Fieldworker. Praca nad narzędziem była intensywna, jednak dzięki połączeniu specjalistów z kilku dziedzin, udało się stworzyć narzędzie, które powstało pod czujnym okiem wymagających praktyków.
Wszystko na swoim miejscu
Uporządkowane zakładki pozwolą z łatwością poruszać się po kalendarzu, zleceniach, bazie klientów, ofercie firmy, produktach. Dodatkowo w tej samej aplikacji będziesz mógł od ręki wystawić fakturę i wygenerować raport, który pomoże przeanalizować dotychczasowe działania. Wszystko możesz mieć w swoim telefonie, ale jeśli wolisz pracować na komputerze, również masz taką możliwość.
Oszczędzanie przez inwestowanie
Oszczędności w firmie to nie tylko redukcja wydatków, ale również świadomy rozwój przedsiębiorstwa. Optymalizacja kosztów spotyka się z akceptacją pracowników, którzy dostrzegają zalety ulepszania i automatyzacji pewnych procesów, które są nie tylko długotrwałe, nużące. Praca zdalna jest dużym udogodnieniem dla obu stron umowy i mądrze zorganizowana, pozwala na optymalizację kosztów w przedsiębiorstwie. Stosowane w tym systemie zatrudnienia, wynagrodzenie za efekty pracy, może z łatwością przekonać pracowników do stosowania narzędzia, które przyniesie realne zyski w postaci lepszej premii czy prowizji.
Inwestuj w firmę i ludzi
W wielu przedsiębiorstwach nadal panuje przekonanie, że inwestowanie w pracowników bywa nieopłacalne. Pracodawcy obawiają się, że ludzie, którzy podniosą swoje kompetencje po prostu… odejdą do konkurencji. Z obserwacji, prowadzonych podczas wdrażania kolejnych firm i ich pracowników w świat aplikacji Fieldworks, jasno wynika, że pracownicy doceniają inwestycje w oprogramowanie, ich szkolenia i wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań do obsługi serwisu. Większym zagrożeniem dla firmy jest stagnacja i oszczędzanie, na zdobywaniu wiedzy przez pracowników.