grohe logo
Kolejny oddział Grohe w gronie klientów!
15 lipca, 2019
Sugerowanie „trasy” i „pracownika” może chochlik wkradł się właśnie tutaj…
2 grudnia, 2019

Problemy w zarządzaniu serwisem

Dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek, firmy są pod presją obniżania kosztów, a klienci stają się coraz bardziej wyrafinowani wraz ze wzrostem oczekiwań. Żyjemy w czasach, gdzie czas włączył szósty bieg, a my musimy za nim nadążyć. Inaczej zginiemy. Rynek oferuje klientom większą konkurencje i łatwe sposoby zmiany dostawcy usług. A tego chce uniknąć każda firma. Nie można przespać ważnych zmian na rynku. Największym koszmarem jest odejście klientów niezadowolonych z obsługi serwisu firmy. Jeszcze większą frustracją zarówno zarządzających pracownikami  jest niewydolność czasowa pracowników i tym samym poczucie chaosu przez nich.

Nie czarujmy się

Świadczenie usług w wielu firmach kuleje. Problemem jest skuteczne zarządzanie serwisem, co w czasach bardzo świadomego klienta, który doskonale porusza się w ofertach naszej konkurencji, stało się kluczowe.  Klient, który odbija się on naszych drzwi może już nigdy do nas nie wrócić. To koszmar każdego biznesu w branży usługowej.

Korzyści płynące z doskonałej obsługi klienta – w kategoriach nie tylko wizerunkowych, ale także finansowych – często nie znajdują swojej odpowiedniej pozycji w budżecie. Nie potrafimy tego dobrze wycenić. Co gorzej, czasami nie robimy tego w ogóle. A przecież wszyscy potrafimy zrobić analizę SWOT. I tam zapewne w zagrożeniach byśmy wpisali „zła obsługa serwisu”. A nie potrafimy lub nie chcemy przeliczyć tego na pieniądze. Dlatego szukając rozwiązań problemu z nieodpowiednio funkcjonującym serwisem często zapominamy o tym, jak wiele korzyści może przynieść nowoczesne rozwiązanie, takie jak program do prowadzenia serwisu. Takim jest właśnie aplikacja Fieldworker. Skupiamy się na kosztach zakupu aplikacji, która przecież udoskonali zarządzanie serwisem.

Cierpliwość kiedyś się skończy

A ile zleceń nam uciekło spod nosa, tylko dlatego, że nie mieliśmy pracowników mogących wykonać daną usługę? Cierpliwość nawet najbardziej wiernych pracowników, może się kiedyś skończyć. Nie ma czasu na sentymenty, kiedy nasi klienci sami muszą się zmierzyć z pędzącym czasem.

Jak kulą w płot

Często w firmach podejmowane są decyzje związane ze zwiększeniem wydatków na działania marketingowe. Osoby zajmujące wysokie stanowiska skupiają się na zwiększeniu rozpoznawalności marki. Tutaj portfel otwiera się częściej i szerzej. Ale czyż reklama, nawet najlepsza i prowadzona przez topową agencję marketingową, nie okaże prawdziwą klapą, jeśli za wspaniałym hasłem reklamowym, nie będzie szedł najlepszy produkt, usługa i obsługa serwisu?

Fieldworker nadąża za zamianami

Informacje zwrotne od klientów, to przecież najlepsze źródło wiedzy na temat usprawnienia biznesu. Tylko co dalej? Na szczęście twórcy aplikacji Fieldworker przewidzieli, że zbieranie tych cennych informacji, będzie istotne przy planowaniu pracy swoich pracowników.  Dodatkowo aplikacja pozwala optymalizować czas i trasy pracowników docierających do klientów. Zarządzanie czasem jest kluczowe przy zwiększeniu efektywności serwisu. Korzystanie z aplikacji przynosi satysfakcję nie tylko właścicielom firmy, ale także samym pracownikom, którzy mogą sprawniej podtrzymywać zbudowane relacje z klientami.