Korzyści posiadania programu do obsługi i prowadzenia serwisu
12 grudnia, 2018
laptop, aplikacja Fieldworker
Zarządzanie pracownikami terenowymi
21 grudnia, 2018

Program do prowadzenia serwisu

sieć, serwery, serwerownia

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, który prowadzi własny biznes z pewnością zależy Tobie na tym aby Twoja firma przynosiła najwyższe dochody i działała sprawnie. Niestety zdarza się, że ogrom nowych realizacji powoduje zamieszanie przy pracy i chaos w całym zespole. Chcąc oszczędzić tych problemów powstał program pozwalający w przejrzysty sposób zaplanować pracę serwisu w krótkim czasie. Wdrożenie tego systemu Fieldworker z pewnością poszerzy możliwości twojej firmy.

 

Przyspiesz czas pracy serwisu dzięki Fieldworker

 

Fieldeworker to w głównej mierze prostota w zarządzaniu poszczególnymi zleceniami między pracownikami. Ustalanie hierarchii niewątpliwie wpłynie korzystnie na szybkość wykonywanych zleceń. Oznacza to, ze pracownicy posiadają indywidualny dostęp do kalendarza gdzie mogą edytować swoje zadania jakie są mu przydzielone na konkretny dzień, tydzień lub miesiąc. W konsekwencji usprawni to pracę, przez kontrolę nad działaniami pracowników. Dużym plusem posiadania tego programu to jego prostota w użytkowaniu.

 

Fieldworker to program, który w znaczący sposób przyspieszy działanie serwisu

 

Optymalizacja pracy serwisu

 

Sprawą oczywistą jest, ze twoja firma zarabia więcej gdy masz coraz więcej zleceń. Jednak zdarza się też tak, że duża liczba zleceń prowadzi do spadku wydajności. Program Fieldworker nie dopuści do takiej sytuacji. Zarządzanie procesami będzie bardzo intuicyjne. Ten program oferuje użytkownikom informacje na temat przyszłych zleceń. Łatwa nawigacja umożliwia dostęp do wszystkich zadań z wyszczególnieniem każdego z etapów. W tym momencie przerwa w pracy serwisantów to przeszłość.

 

Dane o klientach w programie Fieldworker

 

Kolejnym atutem programu jest informacja o klientach. Mowa tutaj o komplecie wiadomości na temat klienta, które będą przydatne w czasie trwania współpracy. W głównej mierze to usługi wykonywane w przeszłości, zbliżające się zlecenia oraz wstępne dane o kontrahencie. Jako dodatkową usługę można wystawić dokument świadczący o wykonywaniu usługi. Klient zawsze może zapłacić przelewem i status płatności będzie widoczny w każdym momencie.

 

Informacje na temat pracy firmy

 

Ważną cechą jest możliwość umieszczania takich danych jak: czas wykonania usługi, opinie klientów czy materiały zużyte przy realizacji projektu. Zostanie stworzona historia zleceń serwisu, a wrócić do danej realizacji będzie można w każdej chwili. W przyszłości ułatwi to znalezienie przyczyny postania kłopotu poprzez dokładne prześledzenie kroków wcześniejszych realizacji.

 

Dzięki Fieldworker praca w serwisie będzie o wiele bardziej zorganizowana co w wyraźny sposób przełoży się na wzrost liczby sprzedaży

 

Szybkość działania

Program jest szybki i intuicyjny. Na pełne opanowanie funkcji systemu jest potrzebne kilka minut. Poradzi sobie z nim osoba w każdym wieku. Korzystanie z programu usprawni działanie firmy. Dodatkowo sprawi, że nasza praca będzie przyjemniejsza.