Jeżeli jesteś przedsiębiorcom prowadzącym własny biznes na pewno robisz wszystko aby Twoja firma działała sprawie przynosząc najwyższe możliwe dochody. Często jednak dochodzi do przypadków, w których zbyt duża liczba zleceń powoduje chaos przy organizacji pracy całego zespołu. Chcąc oszczędzić Wam tych problemów stworzyliśmy program umożliwiający stworzenie odpowiedniej organizacji pracy serwisu przy niskim nakładzie czasowym. Wdrożenie systemu Fieldworker znacznie poszerzy możliwości Twojej firmy. W poniższym artykule przedstawimy korzyści posiadania programu do obsługi i prowadzenia serwisu.
Fieldworker to przede wszystkim prostota w zakresie zarządzania zleceniami między pracownikami serwisu. Ustalenie priorytetów zleceń znacznie przyspieszy pracę całej firmy. Dzięki temu każdy pracownik posiada dostęp do swojego kalendarza elektronicznego gdzie znajdzie wszystkie zdania jakie zostały mu przydzielone na dany dzień, tydzień czy miesiąc. Umożliwi to pełną kontrolę nad wykonywanymi działaniami o co najważniejsze – znacznie je usprawni.
Mocną stroną posiadania programu do obsługi serwisu jest jego intuicyjność w obsłudze, dzięki czemu osoby w każdym wieku będą umiały się nim posłużyć.
Im więcej masz zleceń tym więcej zarabia Twoja firma. Jest to sprawa oczywista, która nie trzeba nikomu tłumaczyć. Zdarzają się jednak sytuację, gdzie zbyt duża liczba zdań powoduje spadek wydajności serwisu. Dzięki Fieldworker zarządzanie tymi procesami stanie się proste jak nigdy dotąd.
Program do obsługi serwisu udostępnia informację na temat nadchodzących zleceń, spotkań, przeglądów itp. Nawigacja programu umożliwia w łatwy sposób dostęp do przydzielonych zadań wraz z ustaleniem poszczególnych etapów ich realizacji. Sprawią one, że przestoje w pracy serwisantów przejdą do przeszłości.
Jest to kolejny atut programu do prowadzenia serwisem. Mówimy tutaj o wszelkich potrzebnych informacjach o kliencie jakich potrzebuje pracownik Twojej firmy. Chodzi głównie o podstawowe dane kontrahenta, usługi wykonywane w przeszłości oraz przyszłe zlecenia. Dodatkowo istnieje możliwość wystawienia dokumentu świadczącego o wykonaniu usługi, który może być podpisany od razu po jej wykonaniu. Klient może rozliczyć się bezgotówkowo, a status płatności jest widoczny w każdej chwili.
Warto wspomnieć także o możliwości umieszczenia takich informacji jak: opinie klientów, czas realizacji, materiały zużyte przy zleceniu itp. z nadaniem numeru ID. Stworzy to historię zleceń serwisu i w każdym momencie będzie można wrócić do danego projektu. Może to w przyszłości ułatwić np. lokalizację źródła problemu poprzez prześledzenie poszczególnych etapów wcześniejszych realizacji.
Zdalna obsługa zleceń z wykorzystaniem tabletów bądź telefonów to chyba największa korzyść z posiadania programu Fieldworker do obsługi serwisów. Korzystając z tego systemu masz możliwość dostępu do panelu przez 24/7, 365 dni w roku.
Na sam koniec kilka zdań na temat technicznej strony funkcjonowania całego systemu do zarządzania serwisem. Najlepiej i najdokładniej opisują go dwa słowa – szybki i intuicyjny. Do pełnego opanowania funkcjonalności systemu potrzebujesz tylko kilku minut, a w razie jakichkolwiek pytań zawsze jesteśmy do dyspozycji.
Dodatkowo dla osób zainteresowanych wdrożeniem programu do obsługi serwisu przygotowaliśmy 14-dniową wersję testową. Zarejestruj się i sprawdź sam !