Zarządzanie serwisem w terenie – aby przebiegało sprawnie niezbędny jest swobodny przypływ informacji pomiędzy dyspozytorami a pracownikami terenowymi, technikami, windykatorami itd. Pracownicy tego typu muszą otrzymać odpowiednie wytyczne oraz informacje dotyczące realizacji zlecenia tak aby zostało ono wykonane w odpowiednim czasie a także na wysokim poziomie. Korzyści, które występują w tym momencie jest znacznie więcej, między innymi tworzone są historie wykonywanych czynności a także dokumentacje, efektywniejsze zarządzanie serwisem pozwala zorganizować wykonanie większej ilości czynności co w efekcie zwiększa zarobki.
Aplikacja do zarządzania pracownikami Fieldworker korzyści:
- Skuteczność działania – wiemy że dobrze zorganizowany czas Twojego pracownika zwiększa jego skuteczność oraz Twój zysk dlatego aplikacja jest intuicyjna, przygotowana dla każdego abyś już w pierwszych chwilach korzystania potrafił się nią odpowiednio posługiwać.
- Wszystkie zadania, dokumenty w jednym miejscu w prosty sposób możesz przechowywać w aplikacji historię wykonanych czynności, zleceń, dokumenty jak również rozliczenia
- Zadowolenie klientów – wiadomym jest że klient lubi jak wszystko wykonane jest sprawnie z zachowaniem wysokich standardów, aplikacja Fieldworker daje Ci możliwość pełnej kontroli nad wykonywanymi zleceniami przez Twoich pracowników terenowych co przekłada się właśnie na zadowolenie klientów.
- Zadowolenie pracowników – jeżeli prowadzisz biznes to doskonale zdajesz sobie sprawę że zadowolony pracownik jest o wiele bardziej wydajny, dzięki naszej aplikacji właśnie tak się dzieje dlatego że mogą być lepsi w tym co robią ponadto powstaje mniej nieporozumień.
- Stosunkowo niski koszt użytkowania – pieniądze zainwestowane w aplikację bardzo szybko do Ciebie wracają i generują większe zyski
- Spersonalizowane działania – w ramach współpracy jesteśmy w stanie przerobić aplikację zgodnie z wytycznymi, których potrzebuje Twoja firma.
Jak działa aplikacja do zarządzania pracownikami terenowymi ?
Opis działania jest banalnie prosty wszystko opiera się o swobodny przepływ informacji między dyspozytorem a pracownikiem terenowym. W aplikacji dzieję się to natychmiastowo. Informacje, które mogą zostać przekazane to między innymi: szczegóły dotyczące zleceń, historia napraw, zmiany w harmonogramie czy też rozliczenia. Dzięki dostarczonym w ten sposób informacjom praca nabiera zupełnie innego tempa a także jakości gdyż zlecenia wykonywane są z bieżącymi poprawkami, w krótszym czasie nawet podczas jednej wizyty u klienta, pracownik zawsze wie co i kiedy ma zrobić.
Podsumowanie:
Każda firma, która zatrudnia wielu pracowników terenowych powinna mieć przygotowany wydajny sposób zarządzania nimi tak aby ich działania były skuteczne a także opłacalne. Można to zrobić na kilka sposobów natomiast najbardziej aktualnym, prostym do wdrożenia, intuicyjnym jest wykorzystanie aplikacji mobilnej Fieldworker, która to zawiera w sobie wszystkie niezbędne elementy potrzebne do zarządzania pracownikiem terenowym, co więcej w ramach współpracy możemy spersonalizować (dostosować) aplikację do wymagań Twojej firmy..