Zarządzanie serwisem w terenie – aby przebiegało sprawnie niezbędny jest swobodny przypływ informacji pomiędzy dyspozytorami a pracownikami terenowymi, technikami, windykatorami itd. Pracownicy tego typu muszą otrzymać odpowiednie wytyczne oraz informacje dotyczące realizacji zlecenia tak aby zostało ono wykonane w odpowiednim czasie a także na wysokim poziomie. Korzyści, które występują w tym momencie jest znacznie więcej, między innymi tworzone są historie wykonywanych czynności a także dokumentacje, efektywniejsze zarządzanie serwisem pozwala zorganizować wykonanie większej ilości czynności co w efekcie zwiększa zarobki.
Opis działania jest banalnie prosty wszystko opiera się o swobodny przepływ informacji między dyspozytorem a pracownikiem terenowym. W aplikacji dzieję się to natychmiastowo. Informacje, które mogą zostać przekazane to między innymi: szczegóły dotyczące zleceń, historia napraw, zmiany w harmonogramie czy też rozliczenia. Dzięki dostarczonym w ten sposób informacjom praca nabiera zupełnie innego tempa a także jakości gdyż zlecenia wykonywane są z bieżącymi poprawkami, w krótszym czasie nawet podczas jednej wizyty u klienta, pracownik zawsze wie co i kiedy ma zrobić.
Każda firma, która zatrudnia wielu pracowników terenowych powinna mieć przygotowany wydajny sposób zarządzania nimi tak aby ich działania były skuteczne a także opłacalne. Można to zrobić na kilka sposobów natomiast najbardziej aktualnym, prostym do wdrożenia, intuicyjnym jest wykorzystanie aplikacji mobilnej Fieldworker, która to zawiera w sobie wszystkie niezbędne elementy potrzebne do zarządzania pracownikiem terenowym, co więcej w ramach współpracy możemy spersonalizować (dostosować) aplikację do wymagań Twojej firmy..