Nasz program do obsługi serwisu wspomaga łatwe zarządzanie pracownikami w terenie oraz związane z serwisem czynności administracyjne. Ułatwiamy codzienną pracę, gromadząc wszystkie informacje w jednym wygodnym miejscu.
Przyjrzyjmy się, w jaki sposób konkretnie możesz zyskać, decydując się na wdrożenie aplikacji Fieldworker w Twojej firmie.
W standardowym modelu świadczenia usług wyjazdowych, osoby odpowiedzialne za formalności muszą realizować mnóstwo zadań. Pilnować spraw wykonywanych przez serwisantów, wystawiać faktury, docierać do klienta ze sporządzonymi dokumentami, monitorować status płatności, przekazywać do szefa i pracowników informacje o zaległościach, aby nie świadczyć usług tym, którzy nie zapłacili za poprzednie zlecenia.
Naprawdę można się w tym pogubić! Oprogramowanie do serwisu Fieldworker eliminuje zbędne procedury i upraszcza te sprawy, które muszą być dopilnowane. Wszystkie formalności i finanse Twoi serwisanci zrealizują online u klienta. Księgowa będzie mogła zająć się wyłącznie podsumowaniem zrealizowanych zadań oraz dopilnowanie statusów płatności, które w każdej chwili znajdzie w aplikacji, w formie czytelnej tabeli.
Planowanie optymalnych dróg dojazdu do klienta i harmonogramu zleceń potrafi spędzić sen z powiek. Misternie ułożona piramida w każdej chwili może się zawalić, bo akurat u pani X trzeba będzie dodatkowo zużyć materiały ze skrupulatnie wyliczonej puli, która miała zostać wykorzystana na koniec dnia u pana Y. Powrót do bazy i ponowny wyjazd albo szybkie zakupy w sklepie z zawyżonymi cenami. Koszty, koszty, koszty.
Można jednak do sprawy podejść inaczej – optymalniej! Program do obsługi serwisu Fieldworker pozwala nie tylko na korzystne planowanie dróg dojazdu z uwzględnieniem harmonogramu wszystkich pracowników mobilnych, ale również bieżący monitoring zużytych materiałów i zasobów. Szybki rzut oka na pozycje pracowników i już wiesz, że Krzysiek może podjechać do Jurka za dwie godziny (bo akurat ich drogi będą się przecinać) i podrzucić materiały, które przydadzą mu się na koniec dnia.
Uśmiechnięty renifer albo choinka. Większość przedsiębiorstw, pracujących w modelu wyjazdowym, rozumie budowanie pozytywnych relacji z klientami jako wysyłanie kartek świątecznych dwa razy do roku. Tym, którzy płacą więcej, dorzucą nawet kalendarz z logo firmy. No i pani Kasia na słuchawce zazwyczaj ma dobry humor i odpowiada na większość zadawanych jej pytań. Wystarczy, co nie?
Nie! Obsługa klienta w dzisiejszych czasach nie może być wystarczająca. Powinna być co najmniej dobra. I wcale nie oznacza to konieczności zatrudnienia sztabu konsultantów, marketingowców i przedstawicieli handlowych w świetnie skrojonych garniturach. Wystarczy oprogramowanie do serwisu, które podsunie ważne treści pracownikom mobilnym. Wypunktuje informacje, z którymi powinni zapoznać się przed realizacją zlecenia, aby zrobić na kliencie dobre wrażenie. Pokazać, że nie jest dla firmy kolejną pozycją w arkuszu kalkulacyjnym, ale osobą mającą imię, nazwisko i konkretną historię.
Program do obsługi serwisu Fieldworker to nie tylko narzędzie, które spina prowadzone działania. To również szansa na usprawnienie pracy przy jednoczesnym obniżeniu kosztów w każdym obszarze funkcjonowania Twojego przedsiębiorstwa. Bez kosztownej rewolucji i bez tracenia czasu.