W tym tygodniu do grona naszych klientów dołączył do nas Czeski oraz Słowacki oddział firmy Grohe. Są to kolejne oddziały, które możemy wspomagać podczas pracy techników.
GROHE jest wiodącym na świecie producentem armatury sanitarnej, cenionym za wprowadzanie na rynek produktów innowacyjnych. Jako globalna marka, Grohe opiera swoje wartości na technologii, jakości, designie i zrównoważonym rozwoju, żeby zagwarantować to, za czym stoi dewiza “Pure Freude an Wasser”. Miejscem kreowania innowacji i znakomitego designu są Niemcy, dlatego produkty GROHE noszą znak jakości „Made in Germany”, co umacnia pozycję marki w świadomości konsumentów. Wszystkie fabryki Grohe korzystają z niezwykle precyzyjnej inżynierii produkcji, żeby zapewnić jak najlepszą zgodność wyrobów z wysokimi standardami GROHE. Dzięki temu firma ma pewność, że jej produkty są w stanie sprostać najbardziej bezkompromisowym wymaganiom z zakresu jakości wykonania i funkcjonalności.
Fieldworker wspomaga Grohe już w trzech krajach zarządzać kadrą serwisową, która ma za zadanie udzielać wsparcia przy produktach objętych gwarancją. Specjalnie dla potrzeb firmy zespół Fieldworker’a przygotował portal reklamacyjny, gdzie klienci końcowi firmy Grohe mają możliwość samodzielnego zgłoszenia reklamacji, które później przetwarza dział reklamacyjny.
Zwiększenie automatyzacji pracy biurowej pracowników firmy pozwoliło na zwiększenie ilości przetworzonych spraw oraz na zwiększenie zaufania wobec marki.
Polski oddział Grohe znajduje się w gronie klientów naszej firmy już od roku. Dzięki zbudowanemu zaufaniu nasze rozwiązanie zostało wdrożone w kolejnych krajach. Do końca 2020 roku nasza aplikacja ma wspomóc kolejne oddziały Grohe znajdujące się w Południowo-wschodniej Europie.