20 października, 2022

Zarządzanie zleceniami

Zarządzanie zleceniami | RSS.com Zarządzanie zleceniami – jak to robić w nowoczesny przejrzysty sposób.  Rozmawiając z wieloma serwisami z różnych branż bardzo często spotykamy się z […]
22 listopada, 2022

Kalendarz zleceń

Praca w serwisie ma dwa wymiary. Z jednej strony to ciągłe przyjmowanie nowych zleceń, a z drugiej ich codzienne wykonywanie. Jeśli pracujesz w większym serwisie, gdzie osoby w biurze przyjmują zgłoszenia i przekazują je dalej do odpowiednich techników, to muszę przyznać, że należysz do grona dużych szczęściarzy. Często bowiem spotykam osoby, które zarządzają serwisem, a jednocześnie, są również jednym z techników co powoduje, że zdarza im się odbierać telefony będąc jednocześnie u klienta w trakcie zlecenia. W takiej sytuacji nie zawsze jest czas na wykonanie notatki, zapisanie adresu i daty nie mówiąc już o dłuższej rozmowie.
21 grudnia, 2018

Zarządzanie pracownikami terenowymi

Zarządzanie serwisem w terenie – aby przebiegało sprawnie niezbędny jest swobodny przypływ informacji pomiędzy dyspozytorami a pracownikami terenowymi, technikami, windykatorami itd. Pracownicy tego typu muszą otrzymać […]
4 marca, 2019

Program do prowadzenia serwisu

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, który prowadzi własny biznes z pewnością zależy Tobie na tym aby Twoja firma przynosiła najwyższe dochody i działała sprawnie. Niestety zdarza się, że […]
12 grudnia, 2018

Korzyści posiadania programu do obsługi i prowadzenia serwisu

Jeżeli jesteś przedsiębiorcom prowadzącym własny biznes na pewno robisz wszystko aby Twoja firma działała sprawie przynosząc najwyższe możliwe dochody. Często jednak dochodzi do przypadków, w których […]
2 lipca, 2018

Wakacyjna promocja

Okres wakacyjny to czas wyjazdów, urlopów, grillowania i nie tylko. W tym okresie mamy zazwyczaj więcej czasu na wdrażanie nowych produktów i usług w naszych firmach. […]
16 czerwca, 2018

„Portal klienta” zwiększ swoje szanse na ponowne zlecenie.

Nie raz powtarzaliśmy , iż uświadamianie klienta na jakim etapie jest jego zlecenie w każdy możliwy sposób przynosi korzyści nie tylko jemu ale również Twojej firmie. […]
27 października, 2017

Zwiększ oszczędności dzięki inteligentnemu zarządzaniu

Oprogramowanie do serwisu nie jest dla Ciebie czystym hobby, ale przede wszystkim środkiem do zwiększenia efektywności Twojego biznesu, a w konsekwencji drogą do większych zysków. Nie […]
27 października, 2017

Zarządzanie pracownikami mobilnymi, online czy twarzą w twarz?

Zarządzanie pracownikami wymaga wielu umiejętności. I nie wszystkie z nich da się odkryć już na starcie prowadzenia własnego biznesu. Cierpliwość, dokładność, terminowość, zdolność do prowadzenia negocjacji […]