20 października, 2022

Zarządzanie zleceniami

Zarządzanie zleceniami | RSS.com Zarządzanie zleceniami – jak to robić w nowoczesny przejrzysty sposób.  Rozmawiając z wieloma serwisami z różnych branż bardzo często spotykamy się z […]
22 listopada, 2022

Kalendarz zleceń

Praca w serwisie ma dwa wymiary. Z jednej strony to ciągłe przyjmowanie nowych zleceń, a z drugiej ich codzienne wykonywanie. Jeśli pracujesz w większym serwisie, gdzie osoby w biurze przyjmują zgłoszenia i przekazują je dalej do odpowiednich techników, to muszę przyznać, że należysz do grona dużych szczęściarzy. Często bowiem spotykam osoby, które zarządzają serwisem, a jednocześnie, są również jednym z techników co powoduje, że zdarza im się odbierać telefony będąc jednocześnie u klienta w trakcie zlecenia. W takiej sytuacji nie zawsze jest czas na wykonanie notatki, zapisanie adresu i daty nie mówiąc już o dłuższej rozmowie.
24 lipca, 2023

Polityka Prywatności

§1 Postanowienia ogólne Niniejsza Polityka Prywatności została stworzona by poinformować Użytkowników korzystających za pośrednictwem platformy Fieldworker z usług spółki Fieldworker sp. z o. o. w jaki […]
3 sierpnia, 2023

Kwadrans w nowoczesnym serwisie: Dane i dlaczego warto je zbierać?

18 sierpnia, 2023

Klient w centrum uwagi

W obecnych czasach klienci są bardzo świadomi. Mają łatwy dostęp do specjalistycznej wiedzy i – przed wyborem firmy, z którą chcą współpracować – dokonują researchu. Jak […]
29 sierpnia, 2023

Kwadrans w nowoczesnym serwisie: Gdzie gubisz pieniądze w serwisie? – Zlecenia cykliczne warto o nich pamiętać

5 września, 2023

Kwadrans w nowoczesnym serwisie: Zbieraj dane „Like a Boss”

12 września, 2023

Kwadrans w nowoczesnym serwisie: Automatyzacja procesów w serwisie wyjazdowym nie musi być droga.

19 września, 2023

Kwadrans w nowoczesnym serwisie: Dlaczego kontrola pracowników to Twoja bolączka w serwisie terenowym?