21 grudnia, 2018

Zarządzanie pracownikami terenowymi

Zarządzanie serwisem w terenie – aby przebiegało sprawnie niezbędny jest swobodny przypływ informacji pomiędzy dyspozytorami a pracownikami terenowymi, technikami, windykatorami itd. Pracownicy tego typu muszą otrzymać […]
4 marca, 2019

Program do prowadzenia serwisu

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, który prowadzi własny biznes z pewnością zależy Tobie na tym aby Twoja firma przynosiła najwyższe dochody i działała sprawnie. Niestety zdarza się, że […]
12 grudnia, 2018

Korzyści posiadania programu do obsługi i prowadzenia serwisu

Jeżeli jesteś przedsiębiorcom prowadzącym własny biznes na pewno robisz wszystko aby Twoja firma działała sprawie przynosząc najwyższe możliwe dochody. Często jednak dochodzi do przypadków, w których […]
2 lipca, 2018

Wakacyjna promocja

Okres wakacyjny to czas wyjazdów, urlopów, grillowania i nie tylko. W tym okresie mamy zazwyczaj więcej czasu na wdrażanie nowych produktów i usług w naszych firmach. […]
16 czerwca, 2018

„Portal klienta” zwiększ swoje szanse na ponowne zlecenie.

Nie raz powtarzaliśmy , iż uświadamianie klienta na jakim etapie jest jego zlecenie w każdy możliwy sposób przynosi korzyści nie tylko jemu ale również Twojej firmie. […]
27 października, 2017

Zwiększ oszczędności dzięki inteligentnemu zarządzaniu

Oprogramowanie do serwisu nie jest dla Ciebie czystym hobby, ale przede wszystkim środkiem do zwiększenia efektywności Twojego biznesu, a w konsekwencji drogą do większych zysków. Nie […]
27 października, 2017

Zarządzanie pracownikami mobilnymi, online czy twarzą w twarz?

Zarządzanie pracownikami wymaga wielu umiejętności. I nie wszystkie z nich da się odkryć już na starcie prowadzenia własnego biznesu. Cierpliwość, dokładność, terminowość, zdolność do prowadzenia negocjacji […]
8 czerwca, 2017

Czym przyciągnąć do firmy odpowiedzialnych i wydajnych pracowników?

Czym przyciągnąć do firmy odpowiedzialnych i wydajnych pracowników fizycznych? Rynek pracowników fizycznych obarczony jest wieloma zagrożeniami i stereotypami. Część z nich jest bezzasadna, ale w niektórych […]
19 maja, 2017

Jak wywołać efekt WOW w relacji z klientem?

Jak wywołać efekt WOW w relacji z klientem, na którą nie mamy bezpośredniego wpływu? Podstawą Twojego biznesu są klienci, z którymi tak naprawdę… w ogóle nie […]