Oszczędzaj, zwiększaj wydajność i zyski firmy dzięki programowi do obsługi, zarządzania serwisem, pracownikami terenowymi.

Prosty program do obsługi serwisu.

Zaufali nam

  • klient inpost paczkomat
  • logo grohe
  • maschinen technik logo
  • ecolab logo
 

Pracuj łatwiej i efektywniej


Fieldworker ułatwia codzienną pracę. Dzięki niemu zawsze wiesz, gdzie znajduje się Twój pracownik mobilny, czym się zajmuje i czy może podjąć dodatkowe zlecenie. Masz wgląd we wszystkie procesy w jednym miejscu, dzięki czemu Twoja praca jest wydajniejsza i łatwiejsza.


Sprawdź teraz

Zwiększ dochody bez wielkich inwestycji


Korzystanie z aplikacji Fieldworker jest proste. Dzięki niej od razu możesz odnosić korzyści, działać sprawniej i osiągać większe zyski. Zbierasz wszystkie istotne informacje w jednym miejscu i szybciej reagujesz na pojawiające się okazje do zwiększenia zarobków.


Sprawdź teraz
 

Ponad 300.000 zleceń zrealizowanych przez
firmy, które już skorzystały z intuicyjnej aplikacji do obsługi serwisu
Fieldworker



Branże, w których działają nasi klienci

  • Ogrodnictwo i Prace Ziemne
  • Telewizja i Internet
  • Serwis Maszyn
  • Chłodnictwo i Ciepłownictwo
  • Zarządzanie Nieruchomościami
  • Okna, Drzwi i Bramy
  • Systemy Przeciw Pożarowe
  • Montaż Kamer i Inteligentnych Domów
  • Szlabany, Bramki Sklepowe i Bramki Parkingowe
  • Elektrycy
  • Hydraulicy
  • Automaty Vendingowe i Bankomaty
  • Serwis Pieców i Kotłów
  • Serwis Sprzętu Gastronomicznego

Co o nas mówią?

Poznaj osoby, które zaufały aplikacji Fieldworker

  • Fieldworker sprawił, że aroganccy klienci stali się o wiele milsi dla naszych pracowników. Serwisanci mogą popisać się wiedzą o wcześniej zrealizowanych zleceniach, a klientom bardzo to schlebia.
  • Moja praca opiera się na świadczeniu cyklicznych usług u stałych klientów. Dzięki Fieldworker nie mylą mi się terminy ani miejsca. Nie muszę już przekopywać terminarza, aby znaleźć namiary na wszystkie zlecenia.
  • Wdrożenie aplikacji Fieldworker to wielka ulga przede wszystkich dla naszego dyspozytora. Nie musi już wciskać zapomnianych zadań w bieżący kalendarz. Zlecenia cykliczne zyskały status pierwszeństwa.
  • Marcin Wietecha
    Moja praca stała się prostsza, a ja nabrałem większego zaufania do swoich pracowników, bo zawsze wiedzą, co mają robić i nie ma niespodzianek. Zdałem też sobie sprawę, że mierzenie wymiernych efektów pracy jest naprawdę ważne.
    Marcin Wietecha
    Wiet-Net
  • Adrian Bawołek
    Najważniejszą zaletą aplikacji Fieldworker jest ograniczenie papierologii do niezbędnego minimum. Nie muszę już biegać ze zleceniami, fakturami i potwierdzeniami wpłat. Zamiast drukowania i podpisów - kilka kliknięć na telefonie. Lubię to!
    Adrian Bawołek
    ARD-SERWIS
  • Mateusz Talaga
    Rozdzielanie pracy pomiędzy serwisantów to była męka! Od kiedy mamy Fieldworker, wszystko działa sprawniej. Tworzymy plany pracy według lokalizacji i dostępności. Nie ma już marudzenia i wyrywania sobie zleceń.
    Mateusz Talaga
    Kierownik serwisu, Netcom

BLOG

Wszystko na temat oprogramowania dla serwisów do zarządzania pracownikami terenowymi: